אסטוריה עוד משנת 2013 בונה אתרים וחנויות מסחר בגישה שונה, כזאת שמתבססת על מודל פסיכולוגי המנתח את חשיבת הקונה ומשלב חוויית גלישה ייחודית, לצד עיצובים עכשוויים. אצלנו חוויית המשתמש היא המאסט, במיוחד כשמדברים על אתרי מכירות ואתרי מסחר שהם הלב של אסטוריה. אז כל מה שנותר לכם זה לקחת צעד קטן ולקבל את המפתחות לעסק החדש שלכם.
את אתרי המסחר החלו לפתח הטאלנטים של אסטוריה עוד בקנדה, ולאחרונה התרחבה החברה גם לישראל. לאחר הצלחה מסחררת עם לקוחות בקנדה וארה"ב, החליטה אסטוריה להביא לשוק הישראלי רעיונות יצירתיים, ובמיוחד את תחום הדרופשיפינג הלוהט. לאסטוריה מעל 15 פייטרים שחיים ונושמים אונליין, המפתחים נכסים דיגיטליים ומלווים לקוחות עוד משלב הרעיון ועד לקבלת נכס דיגיטלי שבועט ברשת.
אסטוריה יודעת לפרוץ דרך גם במקום שאין דרך, היא פשוט סוללת אותה. במשך השנים החברה פיתחה וניהלה בהצלחה נכסים דיגיטליים בארץ ובחו"ל והייתה מעורבת בפרויקטים טכנולוגיים מורכבים ומלאים באדרנלין, כמו בניית תשתית דיגיטלית ופרסום תקדימי לחנויות קנאביס (חוקי אהה..) הראשונות במזרח קנדה, שיווק נדל"ן ועד מלא פרויקטים במודלים מגוונים שהכניסו ללקוחות הרבה כסף.
החבר'ה של אסטוריה עובדים על כל פרויקט במודל פסיכולוגי כן כן, ממש ככה. הרי אם תסתכלו סביב, מכירות מתבססות על פסיכולוגיה – מוכרים לכולם, אין גבולות אבל יש חוק אחד ברור – להבין את הראש של הגולש ואת זה אנחנו עושים מצוין! השימוש במודל הפסיכולוגי מתחיל עוד בשלב הרעיון, ממשיך באפיון ובחירת המוצרים ומסתיים בנכס דיגיטלי רווחי.
אנחנו באסטוריה לא בלשים עם כובע, סיגר וזה, אבל בהחלט יודעים לחקור ולדעת מה מעניין את קהל היעד שלכם, באיזה מאפיקי הפרסום הוא נמצא ומה יגרום לו לקנות והרבה. אנחנו בונים אתרים בפלטפורמות הכי מובילות בשוק, עובדים עם הספקים הגדולים בעולם ויודעים לתכנן מהלכי פרסום ושיווק. חכמים ממש כמו בשחמט.